Regulamin konkursu Treaclemoon
Regulamin konkursu na Instagramie pod nazwą ”Treaclemoon”
§1 Postanowienia Ogólne
Organizatorem Konkursu jest Firma Milton Sp. z o.o. ul. Williama Heerleina Lindleya 16, 02-013 Warszawa
identyfikująca się numerem NIP 1251269817, REGON 015505790, KRS 0000168752 dalej zwany „Organizatorem”.
Konkurs prowadzony jest na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie
w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
Konkurs rozpoczyna się dnia 29.02.2024 a kończy się dnia 12.03.2024. r. o godz. 23:59:59 czasu polskiego.
§2. Uczestnicy i zasady Konkursu
Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.
W Konkursie może wziąć udział osoba fizyczna (konsument w rozumieniu
art. 22 Kodeksu Cywilnego), zwana dalej Uczestnikiem, która:
– zapoznała się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowała jego treść i
wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia
Konkursu poprzez zgłoszenie udziału w Konkursie
– ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności
prawnych;
– posiadających adres do
doręczeń na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
– posiada publiczne konto
(profil) w serwisie Instagram/ Facebook,
– wykona Zadanie Konkursowe.
Uczestnikiem Konkursu może być wyłącznie osoba, spełniająca warunki
określone w §2. ust. 2 Regulaminu.
Z udziału Konkursie wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz podmioty
i pracownicy podmiotów świadczących usługi na rzecz Organizatora przy
organizowaniu Konkursu na podstawie umów cywilnoprawnych, a także członkowie
najbliższej rodziny (małżonkowie, wstępni, zstępni oraz rodzeństwo) wyżej
wymienionych osób.
Celem wzięcia udziału w Konkursie, w czasie jego trwania, jest
wykonanie przez Uczestnika zadania konkursowego polegającego na odpowiedzi na
pytanie: Jaki nowy
zapach stworzyłabyś / stworzyłbyś dla żeli Treaclemoon? (zwanego dalej: Zadanie
Konkursowe).
Za wykonanie zadania konkursowego uznaje się opublikowanie przez
uczestnika konkursu, na platformie Instagram, komentarza pod postem
konkursowym. Post konkursowy znajduje się na stronie profilowej organizatora
konkursu dostępnej pod adresem URL: https://www.instagram.com/treaclemoonpolska/
Komentarz musi być odpowiedzią na postawione w zadaniu konkursowym
pytanie.
W Konkursie wezmą udział wyłącznie Uczestnicy, którzy wykonają Zadanie
Konkursowe w czasie trwania Konkursu.
Uczestnik może wziąć udział w Konkursie wyłącznie 1 (słownie: jeden)
raz.
Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia i nieuwzględnienia w
Konkursie wykonanych Zadań Konkursowych, których autorzy:
a) nie działają w własnym imieniu, lecz przez osoby trzecie,
b) działają z fikcyjnych konta/profili w serwisie Instagram;
c) tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Instagram;
d) naruszają regulamin platform Instagram oraz Facebook.
e) użyli w Zadaniu Konkursowym słowa powszechnie uznanych za obelżywe,
treści pornograficznych, treści propagujących nienawiść na tle rasowym,
etnicznym i religijnym lub dyskryminujących grupy społeczne, naruszyli dobra
osobiste osób lub podmiotów trzecich bądź Organizatora.
§ 3 Prawa do wykonanych Zadań Konkursowych
Uczestnik zapewnia, że wykonane Zadanie Konkursowe nie będzie naruszać
jakichkolwiek praw lub dóbr Organizatora, osób i podmiotów trzecich, w
szczególności ich praw autorskich majątkowych i osobistych oraz dóbr
osobistych.
Uczestnik oświadcza, iż przysługuje mu do wykonanego Zadania
Konkursowego wyłączne i nieograniczone prawa autorskie oraz że wykonane Zadanie
Konkursowe nie jest obciążone żadnymi prawami osób trzecich, a praca nie była
wcześniej publikowana.
Na podstawie art. 921 § 3 ustawy Kodeks cywilny Organizator zastrzega
z chwilą wydania Nagrody – nabycia niewyłącznej licencji do nagrodzonego w
Konkursie Zadania Konkursowego bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, a
nagrodzony Uczestnik Konkursu (Zwycięzca) udziela Organizatorowi niewyłącznej
licencji do nagrodzonego Zadania Konkursowego na następujących polach
eksploatacji:
– w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie
określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską,
reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
– w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór
utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo
egzemplarzy;
– w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w
pkt b – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz
nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób,
aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
w tym wprowadzenie utworu do pamięci komputera oraz do sieci
telekomunikacyjnych i informatycznych.
§4. Nagrody i wyłonienie Zwycięzców
Dla zapewnienia prawidłowości przeprowadzenia Konkursu, Organizator
powoła 3 osobową Komisję dalej zwaną Komisją Konkursu. Do zadań Komisji
Konkursu należeć będzie czuwanie nad prawidłowością przebiegu Konkursu,
podejmowanie decyzji we wszelkich kwestiach dotyczących Konkursu, w tym w
zakresie interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyłonienie
Uczestników, którym przyznane zostaną Nagrody (dalej: Zwycięzców). Decyzje
Komisji są ostateczne, co nie pozbawia Uczestnika prawa do dochodzenia roszczeń
wynikających z przepisów prawa.
Po zakończeniu Konkursu, Komisja Konkursu dokona oceny wykonanych
przez Uczestników Zadań Konkursowych i wyłoni wśród Uczestników 10 (słownie: dziesięciu
) Zwycięzców, którzy w ocenie Komisji Konkursu wykonają Zadanie Konkursowe
najatrakcyjniej, najbardziej oryginalnie i kreatywnie.
Zwycięzcom Konkursu przyznane zostaną następujące nagrody:
10 (słownie: dziesięć ) zestawów kosmetyków Treaclemoon zawierających 4
produkty marki z linii Brazilian Love; żel 500 ml, peeling 225 ml, balsam do
ciała 250 ml i krem do rąk 75 ml.
Nagrody są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych na
podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT.
Komisja zakończy wyłanianie Zwycięzców najpóźniej w dniu 30.03.2024 r.
Zwycięzcy Konkursu zostaną poinformowani o uzyskaniu Nagrody poprzez
zamieszczenie listy Zwycięzców wskazujących nazwy profili (kont) w profilu
Organizatora w serwisie Instagram najpóźniej dnia 1.04.2024 r.
Informacja o wygranej w Konkursie zostanie przesłana Zwycięzcom w
wiadomości prywatnej w serwisie Instagram.
Warunkiem otrzymania Nagrody jest przekazanie przez Zwycięzcę
Organizatorowi w ciągu 14 dni od dnia wysłania przez Organizatora, wiadomości
e-mail na adres marketing@miltoncdi.com
informacji niezbędnych przekazania Nagrody, w tym w szczególności:
imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz adresu korespondencyjnego na terytorium
Rzeczypospolitej Polski.
W przypadku nieprzekazania przez Zwycięzcę w terminie i na zasadach
określonych w ust. 7 powyżej danych niezbędnych do przekazania Nagrody, Komisja
Konkursowa wybierze kolejnego Uczestnika otrzymującego daną Nagrodę.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzekazanie
Uczestnikowi Nagrody, jeśli brak możliwości przekazania Nagrody wyniknął
wyłącznie z niepodania przez Uczestnika danych wymaganych do doręczenia Nagrody
lub podaniu danych nieprawdziwych lub niezgodnych z Regulaminem.
Każda Nagroda zostanie przesłana jednokrotnie przez Organizatora na adres wskazany przez Zwycięzcę na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 7 dni od dnia przesłania przez
Zwycięzcę w odpowiedzi na informację powiadamiającą o przyznanej Nagrodzie
wszelkich danych umożliwiających wysyłkę Nagrody.
Fundatorem Nagród jest Organizator.
Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej nagrody na osobę
trzecią.
Zwycięzca ma możliwość zrzeczenia się prawa do przyznanej mu Nagrody
składając Organizatorowi stosowne oświadczenie na piśmie.
W Konkursie można otrzymać Nagrodę tylko 1 (słownie: jeden) raz.
Nagroda zostanie wysłana Uczestnikowi na koszt Organizatora.
Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania zamiany Nagrody na
nagrodę pieniężną.
§5. Dane Osobowe
Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Kontakt
z organizatorem jest możliwy korespondencyjnie na adres Milton Sp. z o.o. Ul. Williama Heerleina Lindleya 16, 02-013
Warszawa oraz na adres e-mail
marketing@miltoncdi.com. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda Uczestników na udział w Konkursie oraz art. 6
ust. 1 lit f tj. prawnie uzasadniony interes administratora, w szczególności w
zakresie rozpoznawania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w zakresie i w celu
niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia Zwycięzców, rozpatrzenia
ewentualnych reklamacji a w przypadku Zwycięzców również powiadomienia o
przyznaniu Nagrody, wydania Nagrody.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek
wydania Nagród Zwycięzcom czy złożenia reklamacji, w zakresie danych
identyfikacyjnych, adresowych.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Konkursu, a po
jego zakończeniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia
obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, nie dłużej niż
przez 5 lat, od końca roku kalendarzowego w którym przeprowadzono Konkurs.
Organizator realizuje prawa osób, których dane dotyczą, tj. dostępu do
treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody,
Uczestnik ma prawo cofnąć zgodę, w każdym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa
na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed
jej wycofaniem. Cofnięcie zgody wymaga zgłoszenia elektronicznego na adres
e-mail marketing@miltoncdi.com. Odbiorcą danych są: podmioty świadczące usługi
hostingowe, usługi pocztowe, podmioty z którymi współpracuje Organizator w
ramach usług księgowych i podatkowych, organy publiczne na podstawie i w
granicach prawa w szczególności jak KAS, organy ścigania.
Dane osobowe nie są przetwarzane automatycznie i poddawane
profilowaniu.
§ 6. Reklamacje
Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji
z dopiskiem „Reklamacja: Konkurs listopadowy Urban Care na adres e-mail: marketing@miltoncdi.com
lub adres korespondencyjny
Organizatora MILTON SP. Z O.O. UL.
WILLIAMA HEERLEINA LINDLEYA 16, 02-013 WARSZAWA związanej z przebiegiem
Konkursu w trakcie jego trwania, a także do 7 dni po zakończeniu Konkursu.
Pismo zawierające reklamację powinno wskazywać imię i nazwisko
Uczestnika oraz adres do korespondencji na który wysłana zostanie odpowiedź na
reklamację.
Organizator w terminie 14 dni udzieli Uczestnikowi odpowiedzi na
reklamację listem poleconym wysłanym na adres podany w piśmie zawierającym
reklamację.
Negatywne rozpatrzenie przez Organizatora reklamacji Uczestnika nie
wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń przysługujących mu na
podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na drodze
postępowania sądowego.
§7. Postanowienia końcowe i informacje techniczne.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 29.02.2024. Konkurs nie jest loterią
promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9 Ustawy o grach i zakładach
wzajemnych z dnia 29.07.1992 r. (Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27, z późn. zm.) i
nie podlega regułom zawartym w ww. ustawie i rozporządzeniach wykonawczych do
tej ustawy.
Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości
przesłania przez potencjalnego Uczestnika wykonanego Zadania Konkursowego z
przyczyn leżących wyłącznie po stronie Uczestnika.
Regulamin Konkursu udostępniony jest w czasie trwania Konkursu
(https://mcdi.pl/regulamin-konkursu-urban-care) .
Organizator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań celem
polubownego załatwienia wszelkich sporów mogących powstać w związku
przeprowadzeniem Konkursu.
Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd właściwy miejscowo i
rzeczowo zgodnie z przepisami prawa.
Niniejszy Konkurs nie jest w żaden sposób organizowany, sponsorowany,
przeprowadzany ani popierany przez serwis Instagram ani z nim związana.
Podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za przeprowadzenie Konkursu jest
Organizator, a Uczestnicy wyrażają zgodę na zwolnienie serwisu Instagram/
Facebook z odpowiedzialności mogącej powstać w związku z organizowaniem
Konkursu.
Zmiana Regulaminu wymaga opublikowania i poinformowania Uczestników o
dokonanych przez Organizatora zmianach. Zmiany mogą być dokonywane wyłącznie z
przyczyn dostosowania Regulaminu do norm obowiązujących przepisów prawa.